Ett fyllo!

Haha, Marcel skickade bilder på mig från sista april i år. Jag ser så rejält dragen ut så det är helt sjukt alltså! Haha :) Håller ni inte med?
Jag hade smällt i mig ca 6-7 cider på en timme plus några groggar.






Haha men nu är det slut på sånna där fyllegrejer.
Även fast jag hoppas att jag kommer kunna släppa loss på samma sätt sen när jag har fått barn :) Det hoppas jag verkligen. Kanske inte riktigt lika full, men slappna av och ha roligt ialla fall.

Vi var ialf och julhandlade hur länge som helst idag. Jag köpte med mig lite godis hem och skalade solrosfrön som jag ska börja käka på morgonen till frukost med lite fil :)
Sen käkade vi typ nå makaronergratäng, och sen tog mamma och jag en promenad på ungefär en timme :) Det är så skönt. Jag ska börja gå lite längre också nu under jullovet så man inte tappar konditionen, för den har jag verkligen fått upp nu :) Blir nästan inge andfådd alls längre plus att min början till foglossning har släppt helt. Så grymt skönt!
Bebisen sparkade nyss, det känns så konstigt. Eller annorlunda för man känner liksom att den ligger med huvudet där uppe och sparkar jätte hårt med fötterna neråt och sen känner man armarna längst upp när den vrider sig och så. Det är så mysigt :) Och medans så rör sig hela magen xD haha.

Ikväll blir det bara film och mys :) Är lite trött idag, ska byta lakan snart också. Och imorgon blir det storstädning inför julen. Sen onsdag ska jag på den där jävla glukosbelastningen 8 på morgonen! men trevligttrevligt, NEJ! Men jag måste tyvärr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback