Erik!

Vinner inte Erik Idol, då tänker jag aldrig mer kolla på idol! Det lovar jag.
Han är en självklar vinnare, finns ingen tvekan ens på vem som är och kan mest.
Höll på & slå sönder tven när Erik hängde lös. Hur fan kunde de hända ?! Blir så sjukt jävla förbannad så jag höll på & dö.
Nu hoppas vi bara på att han vinner så jag kan kolla på idol nästa år också.

Imorgon ska jag på stan en sväng med Marcel, sedan ska jag hem och det ska fixas massa god mat med släkten m.m. Så det blir mysigt.
Jag sover på madrass inatt, det är ju sådär. Men det funkar :)
Ska sova alldeles strax, och det ska bli grymt skönt! Sen ska jag sova så länge jag bara kan.
Ha en bra kväll/natt! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback