Duschat :)

Jag kom hem från stan för ungefär 30 minuter sen. Har hunnit duscha sen dess. Var alldeles blöt av svett när jag hade gått den "långa" biten från stan och hem. Visst det tar nog 30 minuter i alla fall så en liten bit är det att gå.
Så nu känner jag mig fräsch.
Jag & Marcel gick ner på stan sen ändå.
Jag handlade klart mammas julklappar och är nu 110 kr fattigare. Men det är de värt! Jag la ett bud på tradera igår på en vit spjälsäng för 150 kr. De står "endast avhämtning i Gävle". Har man inte lite tur när man hittar ett sånt fynd just från Gävle?
Så aukotionen går ut om ett par timmar. Så jag håller tummarna på att jag vinner budet och att  jag får hem min kära bebissäng :)
Snart tänkte jag slå in mammas julklappar och sedan börja fixa till håret tills alla kommer hit och ska fira lillbrorsan.

Ha en bra dag! Puss

Kommentarer
Postat av: Marcel

håller tummarna jag med! :D

2009-12-08 @ 17:08:30
URL: http://martchel.blogg.se/
Postat av: Svar till Marcel

Hihi :D

2009-12-08 @ 17:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback