annandag jul

Godmorgon alla glada :)
Jag vaknade halv 12 idag, men jag somnade faktiskt klockan 4  inatt så det är kanske inte så konstigt. Jag är trött idag. Mamma är magsjuk, Håkan (en av släktingarna) är magsjuk, mormor har tandvärk och min gammelmormor börjar bli dålig. Men trevligt! Dom skulle åka hem idag men det gick ju inte eftersom dom mår så dåligt.
Så det blir en natt till för mig på madrassjävel. Hela julen har jag sovit på madrassen (om det nu stavas så).
Blir ju inget valbo idag såklart! Jag som hade önskat, men jag kanske kan åka dit imorgon. Annars tar jag fan bussen dit ensam om ingen ska med.

Snart ska jag hoppa in i duschen, sist jag duschade var dagen före julafton, mysigt va?
Så jag känner mig som ett jävla skabb just nu.
Jag uppdaterar senare och håller tummarna på att jag kommer vara frisk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback