2009!

Jag säger gott nytt år och sammanfattar mitt år såhär :)

2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, absolut :)
2. Höll du några av dina nyårslöften? Tror faktiskt inte att jag hade något
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja :)
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, och glad är jag för de!
5. Vilka länder besökte du? Har hållt mig hemma hela året :)
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Javisst
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 28 juli :) Då fick jag reda på att jag var gravid.
8. Vad var din största framgång 2009? Oj, jag vet inte!
9. Största misstaget? Finns många
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja, sjuk kan man ju verkligen säga!
11. Bästa köpet? Spjälsäng (så extremt billig och jätte fin!)
12. Vad spenderade du mest pengar på? Helt ärligt så blir det nog alkohol, innan jag blev  gravid alltså.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja <3
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Poker face!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag var nog gladare :)
16. Vad önskar du att du gjort mer? Lagt ner mer tid på skolan i början av året
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Ätit godis
18. Hur tillbringar du julen? Med familj och släkt i samma tradition varje år. Juldans & grejer ;)
19. Blev du kär i år? Ja
20. Favoritprogram på TV? 2½ men!
21. Bästa boken du läste i år? kommer inte ihåg att jag har läst en bok ens
22. Största musikaliska upptäckten? vet ej
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Pengar
25. Något du önskade dig men inte fick? Haha, det är inte så att jag riktigt håller koll. Blir glad för det jag får :)
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jag var i skolan sen hem till familj
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Stora mjuka svart kläder :)
29. Vad fick dig att må bra? Familjen :)
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Ingen
31. Vem saknade du? finns många
32. De bästa nya människorna du träffade? -

Kommentarer
Postat av: Camilla

SV Jag är 28 år, men fick mitt första när jag va 17 år. Då e det ett tag kvar då om du e beräknad till mars:)

2009-12-31 @ 14:49:39
URL: http://myblacksista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback