1 december

Jag gick upp som vanligt klockan 7 idag. Var rätt trött, men jag gick upp ändå :) Många säger att dom aldrig är pigg i skolan. Men vad kan det bero på? Går man och lägger sig vid 9 kvällen innan, då kan jag nästan garantera att dom inte är trött. Så det handlar bara om att folk lägger sig för sent. Jag är faktiskt förvånadsvärt pigg i skolan för att vara gravid. Finns till och med lärare som har sagt det.
Vi hade omvårdnad idag i alla fall och två i våran "katetergrupp" skulle visa för resten av klassen hur man satt kateter. Det gick inge bra för dom! Så jag & Marcel visade om för dom som vi skulle visa för sen. Tror dom förstog lite bättre efter det. :) Men det gick i alla fall bra.

Sedan var det lunch, och jag har en period just nu när jag har väldigt svårt att bli mätt. Jag åt tre portioner. haha, sen köpte jag en chokladboll efter lunch. xD Det är jobbigt att inte bli mätt, jag måste verkligen äta & äta. Sen satt vi oss utanför naturkunskapen och väntade på att lektionen skulle börja. Lektionen gick hyffsat fort och sedan var det slut på dagen :) Jag gick hem direkt. Började förbereda maten, potatis, torsk och äggsås!
Sedan smakade jag lite på mammas hembakade bullar som hon hade gjort idag :) Gott som fan.
 
Jag som aldrig städade igår ska försöka göra det idag. Sen blir det ta en dusch :) Skönt!
Blir sovdags väldigt tidigt. men det är väl som vanligt när det gäller mig?
Imorgon första lektionen (08.50) så ska vi vara på sterilcentralen :) Det betyder att jag måste kliva upp ungefär vid 8.

Julklappar bör köpas snart också!
Jag ska först köpa saker till mig själv som jag behöver ha. Trosor, mascara också var det något mer som jag inte kommer på nu. Sen ska jag handla present åt William som fyller nästa vecka och sedan lägger jag resten av pengarna på julklappar till mormor, mamma, brorsan mfl.
Vet inte om det blir n¨julklappsköp till tjejerna i klassen. Eller hur hade ni tänkt de? :)
För alla intresserade så önskar jag mig bebissaker! Köp allt från blöjor till små bodys. För det behövs alltid :)
Fast kläder har jag så mkt av så det behövs inte egentligen. Men blöjor, nappflaskor, våtservetter & sånt! Köp på ni som vill ;)

Nu ska jag försöka börja med rummet! Puss


Kommentarer
Postat av: Marcel

ja jag vet inte heller om det blir nå julklappar til tjejerna i klassen. får se hur det blir :)

2009-12-01 @ 17:47:50
URL: http://martchel.blogg.se/
Postat av: Svar till Marcel

Ja, precis. Vi kan ju prata om det :)

2009-12-01 @ 18:55:12
Postat av: Bögjävel

När kommer barnet? :)

2009-12-03 @ 12:59:51
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/
Postat av: Svar till Morgan

Barnet är beräknad den 28 mars :)

2009-12-03 @ 13:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback