Funderat lite..

Har tänkt lite och jag funderar starkt på att ta ett data uppehåll i några dagar. Bara för att kolla typ om det blir någon skillnad i allt man gör. Jag vet att man skulle få en massa tid över. Jag kommer nog ha musik på på datorn men jag får inte gå ut på internet. Tror det skulle vara ganska skönt faktiskt. Är de något man verkligen fastnar framför så är de ju facebook. Så man kanske skulle testa morgondagen och torsdag utan dator och kolla hur det fungerar! Skulle ni vilja prova?



Kommentarer
Postat av: Madde

Hej Emelie! :-) Länge sen jag kommenterade men det är så att jag har haft ett uppehåll mellan torsdag och måndag, dock så har jag bara pluggat då när jag har suttit vid datorn. Jag har tappat suget helt med blogg och facebook, får se när suget kommer tillbaka :-)



Hoppas allt är bra med dig och Wilma :-)

2011-03-16 @ 06:22:05
URL: http://ebbasmami.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback