Första teckningen.

Har haft en jättemysig dag och kväll med bästa Josefin! Vi åkte till valbo på dagen när jag var barnledig då jag unnade mig två par nya tights, en tröja och en ny parfym. Sen till stan och kikade lite. Vidare hem där jag tog ett varmt bad innan mitt hjärta kom hem igen. Som jag saknade henne! Min älskling.

Jag & Josefin satt och pratade om sommaren.
Längtar så sjukt mycket nu, vi pratade om sena kvällar när man grillar, badar och grejar. Åh vad jag längtar! Jag gjorde hemmagjord kebabtallrik och sen käkade jag chokladboll så nu mår jag illa!

Men det blir tidig sovdags ikväll för imorgon ska det storstädas och sen kommer Wilmas pappa och farmor. Wilmas farmor ska fira henne i förskott eftersom hon ska opereras sen. Så jag tänkte baka kladdkaka tills dom kommer :). Sen ska jag bjuda Daniel och Sandra på middag på kvällen! Mysigt :)
Men nu blir de krypa ner snart, godnatt med er!

Idag när mamma lämnade Wilma efter att ha varit barnvakt så hade älsklingen ritat sin första teckning! Stolt mamma. Blir nästan tårögd ju :)


Kommentarer
Postat av: Madde

Men då :-) Tänk att Wilma har ritat sin första teckning :') Dom börjar bli stora nu! Hon är ju för söt Wilma! :-) Älskar din blogg! :-D

2011-03-20 @ 08:01:28
URL: http://ebbasmami.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback