Stress stress stress..

Förstår inte hur jag lyckas få alla dagar till så stressiga? Visst denna dag har varit stressig, jag har svårt att varva ner och ta det lugnt har jag märkt. Efter en timmes träning på morgonen så är jag så uppe i varv så jag klarar inte av att ta det lugnt..

Tvättstugan och bvc krockade nästan med varandra. Hängde snabbt upp tvätten för att sen springa iväg till bvc, stress! Hem sen och direkt ner i tvättis, lyckades sen vila en halvtimme. Sen lagade jag köttfärssås och ris (mums!), sen en långpromenad med mami. Trött nu? Ja!

Wilma har iaf precis fått gröt och nu ligger hon till sängs.
Jag har packat ihop allt som ska med nu när jag är barnvakt två dagar, har precis diskat också. Väntar på att mami ska komma och hämta upp alla saker. Sen ska jag ta mig lite frukt och lägga mig framför tven och FÖRSÖKA varva ner, vi får väl se hur det går.





Kommentarer
Postat av: Hannele - nybliven 2barnsmamma <3

Usch för stress! :(

hatar att stressa..

2010-10-04 @ 21:22:28
URL: http://mammah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback