Videoinlägg och bebishicka!

Finns det någon därute som vet hur man lägger in en video till bloggen? Har nämligen lyckats filma när bebisen rör sig i magen! :) Skulle vara kul att lägga ut.

Måndag idag då! Känns skönt att börja ny vecka. Går in i vecka 34 idag :)
Måste också passa på att säga grattis till min käre bror som fyller 19 idag!

Jag somnade runt 1 tiden igår och vaknade vid 8 tiden imorse, hur lyckas jag? :S Inte konstigt att jag är trött idag. Snart kommer ialf Edvin och då ska vi ta en långpromenad :)

Sen ikväll ska vi väl över till brorsan och fira lite :) Har suttit och funderat lite över skolan, det här blir nog min sista vecka i skolan faktiskt. Om ingen vill skjutsa dit mig och hämta mig varje dag ;) haha. Men det tror jag inte någon har direkt lust med.

Är väldigt väldigt förkyld idag, snoret bara rinner och ögonen är nästan helt ihop svullna!

Just det, har ju helt glömt bort att berätta att igår kände jag bebisen hicka för första gången i magen! 3 gånger på hela dagen hickade bara min lilla bebis! Konstigt att jag inte har känt de innan.. det liksom pickar till i hela kroppen.
Nog med det, jag ska nog gå och ta en kopp te nu så hoppas jag att ni hjälper mig med att lägga in en video på bloggen! Ha det bra!

Gaston får stå för dagens bild ;)




Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg ut det på facebook :D

2010-02-08 @ 12:57:33
Postat av: Lee

youtube.com eller videofyme.com :)

2010-02-08 @ 13:16:55
URL: http://mammalee.blogg.se/
Postat av: 24 år och snart pappa

100g är typ ingenting. men den växer enormt under dessa veckor iaf :)

2010-02-08 @ 13:27:56
URL: http://tobiasbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback