Videoinlägg - mamma knuffar och bebisen sparkar!



Där har ni min mage! blev tvungen att lägga in den på youtube också eftersom det inte gick annars. Men ungefär när det har gått 16 sekunder så ser ni bebisen röra sig :)

Hade skrivit ett långt inlägg, men det försvann! :( man blir ju så jävla förbannad.

Har varit och fikat nu hos brorsan, fick även en present jag med. En digitalkamera i förskott som 18 års present av Rosanna, Johan, Billy & Anna! Nu kommer det komma mycket mer bilder och videosar ;) Mamma kände bebisens hicka idag också genom magen ;)

Ska dra mig iväg till naturlektionen imorgon också, sen blir det barnmorskan kl 14.30 :)
Mamma fyller 37 imorgon också, så henne ska vi ju fira såklart.
Annars ser det lugnt ut ;)

Ett stort tack till Elin som visade hur man la in videon på bloggen! :)

Nu ska jag gå och fixa mig inför natten. Puss!

Kommentarer
Postat av: Elin

Naaw :D

2010-02-08 @ 22:21:02
URL: http://elinbrodiin.blogg.se/
Postat av: Lotta

Underbart :D

2010-02-09 @ 22:26:23
Postat av: petra

stor mage är ju mys!

okej, den 24 mars. :)

2010-02-10 @ 12:45:03
URL: http://petrafasth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback