Polisböter och hårklippning!

Vilken dag! :) Vart ska jag börja?
Börjar nog med att svara på denna fråga som kom in idag.

hej! vet inte hur jag kom in på din blogg men jag gjorde det för ett tag sen o fasnade, för jag själv e 17 (18 i april) o gravid.. i sista biten av detta inlägg nämner du ditt barns farmor.. o som sagt har jag läst din blogg ett litet tag, o under den korta stunden har jag aldrig fått en bild av pappan, bara lite nyfiken på om han finns me i bilden eller om du ska klara dig själv.. detta e absolut ingen fråga du måste svara på om den e för personlig/jobbig.. frågade bara av ren nyfikenhet :)

Hejsan!
Kul att du har fastnat i min blogg ;) Alltid roligt med läsare!
Okej, får väl säga grattis till och börja med.
Nu ska jag berätta för dig precis hur det är mellan mig och pappan till barnet.

Vi fick reda på graviditeten i vecka 7 ungefär, han var helt säker på att han ville behålla barnet medans jag var lite tveksam. Förhållandet började bli dåligt men i bestämde ändå att behålla barnet.
Vid vecka 12 höll inte vårat förhållande längre. Han ville att jag skulle göra abort, vilket jag absolut total vägrade. Jag hade liksom ställt in mig på att jag skulle bli mamma och allt. Det var bara emot min lag att göra något sådant då!
Efter vi gjorde slut så har vi inte haft direkt jätte bra kontakt. Men han kommer ialf att ställa upp som pappa trots omständigheterna. Men jag bebisen kommer bo hos mig och det är jag som har vårdnaden. Så man kan på sätt och vis säga att jag kommer klara mig själv :)
Det är absolut inget som är jobbigt för mig att prata om, bara glad att du frågade!
Om du har en blogg eller kanske facebook, så hör gärna av dig. Skulle vara roligt att prata mera! :)
Hoppas du fick svar på din fråga! :)

Då fortsätter jag med min dag.
Sov otroligt dåligt inatt, men gick ändå upp vid 10 tiden. För alla som undrar så går jag alltså inte i skolan längre :) Utan jag jobbar hemma för det mesta med lite uppgifter.
Danne har varit här hela dagen så jag, mamma och han åkte till ica maxi för att kika lite. Mamma ville åka till Rusta så vi gjorde det.
Men vad händer på vägen då?
Jo, polisjäveln stoppar oss! Och min bror har inge säkerhetsbälte på sig, så han fick böter på 1500. Stackars han! Måste säga att polisen var jävligt störig och empatistörd.

Efter det så åkte vi direkt hem istället.
Käkade middag, fixade ordning lite på rummet. Mamma har klippt mig nu ikväll! Det blev faktikst riktigt bra och hon tunnade ur håret också :)
Efter det tog jag ett bad och nu sitter jag här, äntligen lite tid över till bloggen. Lägger ut bild på håret imorgon eller så när jag orkar fixa det.
Tänkte kanske färga håret imorgon också om vi orkar här hemma. Kanske spar färgningen lite längre och gör det senare :)

41 dagar kvar till beräknad förlossning!




Kommentarer
Postat av: mickis

tack för svaret på min fråga :) jag har en blogg men jag bloggar typ aldrig för jag mår som jag mår så jag orkar inte blogga, har tänkt ta upp bloggen om ett tag igen.. men jag finns på facebok, försökte söka på dig men hittade inte.. du kan ju prova söka på mig: michaela lindberg, på bilden har jag lockigt hår och fotot e redigerat..

2010-02-16 @ 13:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback