Onsdagmorgon

Godmorgon!

Jag vaknade vid kvart i 10, har sovit ungefär 11 timmar. Men har inte sovit sådär jätte bra, har drömt en jävligt konstig dröm om en av mina lärare! Eller den var till och med äcklig. Så pass äcklig att jag inte tänker berätta ;) hahaha.
Har också vaknat upp flera gånger inatt och trott att jag varit magsjuk, magen har gjort ont och har haft sura uppstötningar typ hela tiden. Men jag tror att jag bara är hungrig :)
Försöker dra ner på onyttigheterna efter att jag ställde mig på vågen igår. Det var ju inte det roligaste direkt!
Därför ska jag dricka mycket vatten nu och äta lite nyttigare. (försöka ialf)

Men kan ni förstå att det redan är onsdag? Det går ju så jävla fort! Hinner inte med alls..
Aja, jag ska gå iväg och tvätta av mig och äta frukost. Sen göra mig klar för mor och barngruppen! :)
Uppdaterar senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback