Max och stan

Inatt sov jag lite bättre men fortfarande inte bra. Därför blev det ingen skola för min del :)
Grattade mamma lite på morgonen, hade ingen present men den ska hon få i efterskott. Ska tänka ut något riktigt bra!
Sen drog vi ner på stan, gick runt där ca 3 timmar. Min rygg höll verkligen på att dö, men sen gick mamma & klippte sig och då kunde jag sitta ner någon halvtimme :)
Sen tog vi en promenad hem i helvetes vädret! Tog ungefär 30 min tror jag faktiskt så vi gick ganska fort.
När vi kom hem så åkte vi och köpte max! Fyfan vad gott de var, hade inte ätit något på hela dagen. Javet, jävligt dåligt gjort! Men sån är jag ibland.
Skulle ha gått till barnmorskan också men det avbokade jag! Ny tid på fredag :)

Har funderingar på att färga underhåret brunt! Vad tycker ni om det? Kan ju vara snyggt när man är jätte blond över :)

Imorgon blir det mor och barngruppen och sen hem & ha det trevligt ;)
Nu ska jag hoppa in i duschen tror jag, puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback