Magsjuk

Ååååh!
Vad är det man har fått? :( Jo, magsjuka! Har ju som sagt mått illa hela dagen. Vid 8 tiden nu på kvällen efter att vi kom hem från ikea så började det bli riktigt illa!
Jag la mig i sängen och när jag reste på mig så hann jag bara dra åt mig papperskorgen och sen spy! Usch & fy.
Har sprungit på toa ända tills nu med dålig mage & för ca 30 minuter sen så spydde jag igen.
Nej, inte världens bästa dag direkt!
Inte så lätt att spy med magen heller, det är riktigt jävla jobbigt!

Blir nog vaken några timmar till skulle jag tro. Har fortfarande sån jävla magknip!
Jag hör av mig imorgon om jag fortfarande lever ;)


Kommentarer
Postat av: Marcel, rolig gävlebo

Det ska jag göra! :)

2010-02-11 @ 11:32:52
URL: http://martchel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback