Glass och lösgodis, vad väljer man?

Ja, det har varit en väldigt lugn fredag måste jag säga.
När jag kom hem från skolan så hoppade jag in i duschen och sen vilade jag i ca 1½ timme, då kan ni ju förstå hur slut min kropp var efter skoldagen!
Sen blev det middag, käkade hur mycket som helst men blev inte mätt. (som vanligt?)

Sen blev det såklart hemköp för att inhandla lite godis m.m tills kvällen.
Jag stog och försökte välja mellan lösgodis och wienernougat glass! Det slutade med att jag köpte båda. Men orkade bara glassen därför får godiset vänta tills imorgon ;)

Börjar känna mig lite halvt trött sådär faktikst. Imorgon ska jag ialf upp i skaplig tid, ska till Ikea med mamma & handla ett laptopbord :) Det behövs verkligen i mitt rum, har ju datorn vid natttygsbordet just nu, och då måste jag ligga i sängen medans jag sitter vid datorn. (kan bli riktigt drygt)

Imorgon är det exakt 50 dagar kvar till beräknad förlossning! 50 dagar som känns som 500 dagar!
Men det är bara att hålla ut och kanske njuta av den sista tiden som "ensam" eller vad man säger.

Ska ialf ladda upp med riktigt mycket sömn den här helgen så jag verkligen orkar med skolan. Nu är det jobbigare än någonsin därför är det skönt att kompisarna hjälper mig lite ibland med tex att hämta datorer osv så man slipper gå i onödan.
Går ju ändå ca 1 timme om dagen och det räcker bra för mig kan jag säga!
Har fått ett önskemål också om att lägga in bilder på varje vecka av graviditeten, det fixar jag imorgon! Håll utkik.

Nu ska jag krypa ner i min kalla säng! Kallt ska det vara. Vi hörs imorgon! :)



Längtar så mycket tills jag får klä på min lilla bebis! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback