Fredag!

Äntligen efterlängtade fredag!

Jag gick upp 06.45 idag, har sovit riktigt dåligt inatt. Men jag tog mig till skolan ändå! :) Börjar bli jobbigt att promenera till skolan, tar ju ca 25 minuter och min rygg säger ifrån. Men måste man så måste man.
Har ialf bett om att få nyckel till hissen så jag slipper gå i alla dessa trappor.

Hade barn och ungdomssjukvård på morgonen, det var lite segt måste jag säga.
Nu har jag omvådnadslektion, ska skriva om Ulcerös colit (blödande tjocktarmsinflammation).
Lite intressant faktikst :)

Känner att jag måste köpa något gott tills ikväll eftersom det är fredag ;) & jag har klarat ännu en skolvecka! Jag tar verkligen en vecka i taget. Men har ialf bestämt att jag håller mig hemma på onsdagar :) Då har jag bara mammagrupp och då passar jag på att vila upp mig också så jag orkar resten av veckan.

För alla nyfikna så skaffade jag facebook nyss ;)
Men nu ska jag fortsätta med uppgiften jag har fått så blir det en uppdatering ikväll! :)

 


Kommentarer
Postat av: 24 år och snart pappa

kan inte vara roligt att blöda näsblod under graviditeten. emma började som sagt göra det igår. Vaknade mitt i natten och sa att hon känner blodsmak i munnen, samt var hon täppt i näsan

2010-02-05 @ 13:43:33
URL: http://tobiasbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback