En bebis som försöker vända sig neråt?

Kunskap är makt!

 Imorse klev jag upp klockan 8 eftersom det var skoldags. En grej är konstig, jag vaknar för att kissa ungefär en gång per natt nu (väldigt lite, i början var det upp till 4 gånger), ialla fall så kan jag aldrig somna om efter att jag har varit uppe och kissat.
Riktigt irriterande! För jag är ju hur trött som helst efter skolan och allt.
Därför är jag väldigt trött när jag kliver upp också.
Tog ialf en promenad på ca 25 minuter till skolan och sen var det bara att sätta igång med skolgrejerna.
Har jobbat ganska intensivt idag måste jag säga.

Slutade vid 3 tiden idag, fick skjuts hem. Tack Madde för de! Det var helt underbart verkligen :) När jag väl kom innanför dörren så kände jag hur hungrig jag var alltså! ´
Käkade en tallrik med fil och banan i, två mackor och ändå inte mätt. Sjukt va?
Menmen, det är väl så det ska vara.

Lovade igår att jag skulle lägga in bild på barnvakten som nu är köpt, det blev inte av igår så här kommer bilden!



En aning suddig bild, men så blir det när man knäpper med mobil.
Den räcker ialf ändå upp till 2 km, riktigt bra! Det betyder att jag kommer kunna lämna bebisen hemma när jag är i skolan om jag har barnvakten med mig. Närå jag skojade bara ;) haha!

Mamma håller på med maten just nu, är hungrig som sagt. Ska snart gå & hjälpa henne att skala lite potatis och steka falukorv.
Men jag är så himla sugen på godis! Men när jag väl kommer till affären så vet jag inte vilket godis, utan jag vet att jag är sugen på godis bara, haha!
Tror det är snickers jag är sugen på. Därför promenerar jag till affären ikväll och inhandlar lite gotta ;)

Blir ett bad ikväll också, känner mig lite halvt stressad idag faktikst. Bada brukar funka då för mig, så det tänkte jag göra.

Avslutar detta inlägg med en ny bild på magen!



Gravid vecka 33

Glömde tillägga att bebisen är väldigt vild idag. Kan nog hända att den håller på & vända sig neråt.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Åh shit!

Hade du inte skrivit att du skoja om att du skulle lämna ungen hemma hade jag gått på det!

Haha jag gick faktiskt på det!

2010-02-01 @ 20:23:44
URL: http://lottamartensson.blogg.se/
Postat av: emelie svarar

hahaha!

fyfan va kul :D

2010-02-02 @ 08:54:50
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

Vilken dunder kula :D Liknar den jag hade :)



sv: Alla förlossningsberättelse är härliga :D Älskar att läsa dom, kan aldrig bli "mätt" på att läsa dessa fantastiska berättelser :) Dock hände det inte så mycket vid min förlossning, allt gick så snabbt, men ett minne för livet är det iaf :)

2010-02-02 @ 09:40:44
URL: http://knoddis.com
Postat av: Erika - 18år - Miliam & Miltons mamma<3

Vilket datum är du beräknad? :)

2010-02-06 @ 11:45:27
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback