Barnmorska :)

Igår gick jag och la mig vid 11. Varför vaknar jag då kvart i 7 av mig själv och kan inte somna om? Det är helt cp!  Men jag känner mig inte trött så det är väl ingen fara egentligen.
Ska snart platta ner KRULLET ;) & fixa till mig lite tills jag ska till barnmorskan.
Har en del viktiga problem att ta upp med henne idag, lite pinsamma men jag måste verkligen berätta för henne nu! Kan ju faktiskt vara farligt för både mig och barnet, för jag vet ju inte varför jag har dessa problem.

Jaja!
Jag har mensvärk idag, antar att det är förvärkar. Bebisen rör sig mer än någonsin, vild som satan! Men det är bara mysigt :)

Uppdaterar senare! :)

Kommentarer
Postat av: Julia 20 år och två barnsmamma

oj vad jobbigt med magsjuka! Vilka fina namn! Melwin är jätte gulligt verkligen! Nej men självklart, men jag tror att när du ser bebisen så kommer du komma på det bästa namnet.. Så har det varit för oss iallafall :) Jag tror du får en pojke så jag tipsar gärna om du vill ha hjälp :) Gillar du vanliga eller ovanliga namn? :)

2010-02-12 @ 16:22:32
URL: http://littlemommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback