44 dagar kvar till beräknad förlossning

Idag är det exakt 44 dagar kvar till beräknad förlossning!

Det gick jätte bra hos barnmorskan.
Blodtryck, bebisens hjärtljud och allt var bra! :) Hade inte gått upp något i vikt alls, trodde jag skulle ha gått upp minst 3 kilo ialf. Järnvärdet var lite lägre, men det var ialf ingen fara :)
Haha, jag tog ju en promenad till barnmorskan och hem. Det var en ren plåga! Får så grymt ont i ryggen när jag lyfter benen, som strålar ner över rumpan. Riktigt jävla ont gör de! Det är därför jag inte kan vända mig i sängen på natten.

Ialf, när jag kom hem så drog vi ut och storhandlade. Jag åkte till apoteket och köpte lite saker som barnmorskan sa åt mig & göra. 200 kr gick det på, usch! Men nu hoppas jag att jag slipper dessa problem som jag har haft i ca 6 månader. Det var ialf inget farligt för varken barnet eller mig.

Köpte lite lösgodis också, mina favoriter ;)



Ingen halsbränna har jag haft heller idag! :D så lycklig är jag för det!

Snart ska jag gå och skala potatis, ikväll blir det potatisgratäng och hemmagjord rostbiff ;) mm! Alltid lika mysigt på fredagar =)

Brukar ni också mysa till det lite extra på fredagar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback