Tvättisen..

Har precis tvättat klart nu. Det var slitsamt! En tant stannade till och med och frågade om jag behövde hjälp eftersom jag släpade Wilma, vagnen och all tvätt till tvättstugan som ligger två hus bort. Vet inte hur jag lyckades..
Men det är gjort nu ialf och alla kläder, handdukar och lakan ligger fint vikt i skåpen.

Det är söndag idag och det betyder städning. Jag passar alltid på att göra allt på söndagar, ska även göra mängder av potatis och purjolöksoppa och frysa in. Vill laga all mat jag har hemma och sen frysa in så man kan leva lyxigt någon månad med bara matlådor ;)

Jaja :) Har inte så mycket mer att skriva just nu. Uppdaterar senare med lite bilder på min bebbe osv! :)



Kommentarer
Postat av: Sandra Ackefjord ♥

Wilma är så sjukt söt!



tänk att den lilla krabaten fanns i din mage :)

2010-08-08 @ 17:27:52
URL: http://sandraackefjord.blogg.se/
Postat av: mormor

Tack Emma för uppvakningen!!

Du får läsa i gästboken hur nöjd jag är.

Vi håller på med planeringen med var de fina fotona av dig o Wilma ska placeras.

Du vet att vi älskar dig o Wilma!!!!

Vi hörs i morgon!!! Vi ringer dig!!!

Puss o kram från momsi o H.

2010-08-08 @ 19:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback