Tacokväll! =)

Tjohej allesammans.. Dagen har inte varit så händelserik men lite har jag hunnit med ialf.
Wilma vaknade 10 imorse :) Jag var fortfarande trött så när hon somnade om igen så gick jag och la mig, skönt! Sen kom Rosanna med en gåstol till Wilma, gud så skönt! Slipper jag köpa en.

Efter de tog jag med mig Wilma och gick och handlade. Tänkte laga potatis och purjolök soppa till middag, men sen bjöd min daniel (brorsan) och sandra hem mig på tacos. De var jävligt nice kan jag lova :) Så det får bli soppa imorgon.

Kvällen spenderas bara hemma. Ska bara slappa och ta det lugnt :) Har inget som behövs städas eller någonting, också skönt! Wilma sover redan (vet inte om det är för natten), så jag ska väl slänga mig ner i soffan och sätta på någon mysig film! :) Imorgon väntas tvättstugan vid 10 tiden och sen är det inge mer planerat. Kram på er :).


Daniel och Sandra :)


Wilmas nya gåstol! :)


Kommentarer
Postat av: Madde

En lika rolig gåstol som Ebba har. En sån som låter hela tiden :-)

2010-08-08 @ 23:07:31
URL: http://mamim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback