Stan och massa kladd!

Jag, mamma och Wilma tog en sväng på stan idag. Jag skulle ju ändå förbi soc och lämna in papper. :) Köpte en bh, en riktig bh! Ni anar inte hur skönt det ska bli att sluta använda amningsbhar. Utan byglar, blä! Man får ju inte ha byglar eftersom det kan ge mjölkstockning. Men jag köpte mig en riktig bh nu och den tänker jag använda! Ammar ju inte så mycket nu förtiden tyvärr..

När vi kom hem så fick Wilma gröt! Det var väl sådär tyckte hon, men kladdigt blev det ;)




Senare ska jag laga köttfärssoppa med potatis och morötter i. Sen ska Wilma slängas i badet ikväll och sen myser vi nog ner oss i soffan och kikar på en film eller så :) Kram!

Kommentarer
Postat av: mormor

Hoppas ni har en skön kväll och att du får lite soppa över när du har besök av storätare.

Wilma äter ju bra med hela ansiktet(ha ha)

Hon är så go o söt!!

Ha det så bra!!

Kramar från momsi o H.

2010-08-30 @ 19:10:53
Postat av: Lisa - Mamma till Tuva

härliga bilder ^^

2010-08-31 @ 00:23:36
URL: http://finastetuva.blogg.se/
Postat av: Naima

Hejsan :D



Jag har faktist en fråga till dig, Läs min senaste inlägg '' Dagens åsikt '' angåede otrohet ! Så tycker du att jag hade rätt eller har du en annan åsikt ? Och dessutom för du veta en sak om killarna du inte vet .



Kram//Naima www.naaimas.blogg.se

2010-08-31 @ 16:52:05
URL: http://naaimas.blogg.se/
Postat av: Madde

vad söt hon är :-)

Vad äter hon för gröt? :-) Ebba är helt galen i päron&banan gröt, hon älskar det. Hon dricker knappt välling längre, det är bara på kvällen och någon gång på dagen om jag nu inte är lat för då blir det välling :-)



Kram

2010-08-31 @ 20:33:15
URL: http://mamim.blogg.se/
Postat av: bella

jag har alltid haft bh med bygel till mina barn... inte en enda mjölkstockning :)lyssna inte på allt

2010-09-01 @ 12:28:35
Postat av: E.K - Mamma till Alicia

Snubblade in här, Fin blogg :)

Söta bilder fanns det här med, gullig liten tjej du har.

2010-09-03 @ 13:23:30
URL: http://eekk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback