Sommaryran

yes, det är sommaryra här i gävle nu i några dagar. Lite marknad och karuseller med andra ord, det kan vi ju inte missa! Så dit ska vi gå lite senare. Nu på morgonen har jag provat gå Wilma ersättning, hon tar flaskan jätte bra men det går ändå inte riktigt. Men med lite träning så kommer de fungera. Jag fick i henne 20 ml ungefär, så vi får se hur hennes mage reagerar nu också. Ska ge lite mer om någon timme hade jag tänkt.

Jag är duschat och nysminkad, haha! Ska ta tag i lite disk och sen ska vi väl börja röra oss mot sommaryran :) Kram på er. :)



En passande bild på mig och Marika när vi var i Furuvik med mammagruppen i maj :)

Kommentarer
Postat av: Gammis

Grattis Guldlock!!

Du har blivit en pangbrud!!

Jättesnygg. tuff brud i lyxförpackning!

Kramar till Dig o lilla Wilma från eran

Gammis

P.S Momsi,H.och Bertil hälsar också D.S

2010-08-12 @ 19:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback