Långpromenad och mys!

Dagen har varit lugn bara. Vi steg upp vid 8 för då ville Wilma kliva upp. Jag gav Wilma gröt, hon har börjat med de nu :) Det fungerar bara bättre och bättre! Tänkte ställa mig och laga massor med smakportioner snart också, vill att hon ska äta hemmalagat och inte burkmat. För då vet jag helt säkert att det inte är massa annat skit i :)

På kvällen tog vi en långpromenad med mamma och Gaston. Känns på kvällen när man har varit ute och gått! Så nu sitter jag här bara. Imorgon måste vi ta en promenad ner på stan och lämna in papper till soc så jag får mina pengar. Tror mamma skulle följa med också :) Sen någon dag i veckan hade jag tänkt gå till skolan och hälsa på! :)

Jag säger väl godnatt nu, antar att jag inte blir vaken sålänge till :)



Gaston :)

Kommentarer
Postat av: Jennifer - 16år & ensamstående mamma

Vi bor med min mamma. Sökte eget för ett tag sedan men dom sa att man inte fick lägenhet om man inte var minst 21 med fast inkomst eller 18 med soc bakom. sucks. dudå?

2010-08-29 @ 22:30:20
URL: http://hallonbehovstillkakan.blogg.se/
Postat av: Jennifer - 16år & ensamstående mamma

åhh vad härligt!

men du är ju 18 så då är det lite lättare.. jag har 1 helt år kvar innan jag kan flytta! :/



ska absolut följa din blogg ;D

2010-08-29 @ 22:35:47
URL: http://hallonbehovstillkakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback