Hur har jag gjort?

Haha, har fått frågor ang förra inlägget. Att jag tappat 34 kilo på snart 5 månader. Hur har jag gjort är nu frågan.

- Jag äter inte lika mycket som förut, frukost och lunch tar jag bara något litet och som gröt eller fil. Middag lagar jag själv och då äter jag normalt. Jag äter inte överdrivet med godis, fikabröd m.m. Jag kan smaka ibland men inte mycket. Jag dricker inte läsk, jag dricker mycket mjölk, vatten och sådant.
Jag promenerar inte varje dag, men jag går ner ändå. Men jag ska börja sakta men säkert med promenaderna snart så kommer dehär bli skit bra! :)

Jag är långt ifrån klar med detta och det kommer ta sin tid. Men den här gången klarar jag det! :)




Kommentarer
Postat av: Tess

Du är jätte duktig!!! <3

2010-08-23 @ 06:15:59
URL: http://tessgustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback