Barnledig!

Idag fick jag barnledigt i två timmar när mamma tog med sig Wilma ner på stan. Det var skit skönt! Jag gick och la mig direkt och vaknade 2 timmar senare av att mamma ringde och sa att dom var påväg hem :) Jag mår fortfarande inge bra, jag har skit ont i halsen och känns som att feber är på ingång.

Wilma har precis somnat ialf. Jag skulle gärna krypa ner brevid henne och sova, men jag måste fixa lite och om en timme är det ju dags för tvättstuga! Jag har verkligen överfullt med tvätt trots att det var en vecka sen jag tvättade..



Kommentarer
Postat av: mormor

Heja Emma!! Tänk vad du har blivit smal

H. O jag iänker på dig o Wilma.

Skönt att du fick lite avlastning av mamma i dag.

Hoppas du gillade bodyn till Wilma och kortet.

Kramar från Momsi o H. till er båda

2010-08-23 @ 18:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback