Tidig morgon!

Här blev det till att kliva upp klockan 8 idag! Inte mig emot, så otroligt skönt. Om man har gått och lagt sig i tid dagen innan vilket jag gjorde ;) Är hungrig som en gnu så snart ska jag hugga in på min kaffekopp och en skiva bröd. Sen ska vi städa upp tills Rebecca & hennes kille kommer från söderhamn. Stannar troligtvis över hela dagen, treevligt!

Bävar för imorgon verkligen, söndag! Hatar söndagar. Dom går så otroligt sakta! Men javet att dom gör det bara för att jag ställer in mig på att dom ska gå segt, för det är ju vilken dag som helst egentligen. Tips på saker att göra med en liten bebi på en söndag? ;)

Ne nu ska min älskade lilla Wilma få lite frukost och sen ska vi gosagosa! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback