Tacokväll!

Goddag kära bloggläsare.. Dagen började inte bra! Hade väldigt ont i magen på morgonen, kunde knappt gå stå eller sitta. Visste inte vart jag skulle ta vägen. Men efter någrat immar så var det över..vet inte vad de var. Så långpromenaden blev inte av, men ska gå lite senare.

Mamma ska nämligen passa Wilma några timmar. Då ska jag promenera till bror & Sandra och äta tacos. Sen ska ett par kompisar till dom komma och då ska vi spela lite kort. Mysigt och skönt att komma bort lite tycker jag! Så det ska faktiskt bli riktigt trevligt, sen får jag skjuts hem. Blir kanske mer uppdatring ikväll då. Vill bara tilläga att ett kilo till har lämnat mig, förstår inte hur men så är det iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback