Mycket imorgon!

Imorgon är det mycket som händer måste jag säga. På morgonen ska vi till öppna förskolan så Wilma och Molly får leka av sig lite. Sen efter de så måste jag springa ner på stan och lämna in lite papper, sen ska vi eventuellt gå där med Josefin en sväng, måste köpa hårfärg! Efter de är det raka vägen hem för storstädning också ska jag kika om tvättstugan är ledig, vore ju perfekt.

Imorgon är också dag 13. Sista dagen. Helt otroligt så snabbt det har gått! Jag tänker knappt på att jag gör dieten längre. Bara kollar på papprerna när det är dags för mat. Har bestämt att det nog är ganska smart att göra vecko matlista sen så man verkligen kan se på helhet vad man äter. Kan ju faktiskt ta och lägga upp den listan på bloggen för alla nyfikna! :)

Imorgon kväll kommer jag även publicera vad jag ätit under dieten, total viktnedgång och hur jag upplevt det. Spännande ;)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Duktig du e med dieten, funderar oxå på att köra den men e lite nervös över orken och sådär. E ju själv hemma på veckorna med 3 barn men testa ska jag iallafall :)

2011-01-27 @ 14:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback