jag är fri!

Idag får jag äta vad jag vill, känns väldigt befriande. Kommer verkligen unna mig en massa idag fast jag kommer nog få en hel del ångest ändå, men då får jag ha de. Är bra sugen på att ta en promenad ner på stan senare och kika, vi får se hur det blir. Om inte annat så kommer vi göra det imorgon för då kommer Rebecca hit! :) Började dagen med massa hårda mackor och frukt, så gott! Ikväll blir det nog pommfritt och kebab, hade tänkt kinamat men skippar nog det och kör hemlagat! Kommer antagligen köpa några godisar också, fört det är jag värd!

Men nu ska vi sätta igång i tvättstugan så vi får det gjort! :) Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: mormor

Grattis till Wilma på 10 mån.dagen!!

Tyvärr en dag försent men vi handlade en liten present i går. Ringde dig i dag men inget svar

Nu är det slutbantat, du kan inte bli smalare

då blir du inte snygg!!!

Kramar till er båda två från Momsi o H.

2011-01-28 @ 11:55:00
Postat av: Sandra

Vad duktig du har varit :) Själv är jag inne på sjunde dagen då jag inte får äta någon lunch och jag är såå hungrig just nu! Men det får man ta :) Jag kommer också att unna mig något gott när dieten är över, det måste man ju göra :)

2011-01-28 @ 13:13:02
URL: http://sandramariewahlbom.blogg.se/
Postat av: Shanella

DU ÄR SÅ VÄRD DET! STORT GRATTIS DU HAR VARIT RIKTIGT DUKTIG. OHHH KEBAB DE SKA JAG OG ÄTA NÄR MITT ÄR ÖVER MED :)

2011-01-28 @ 14:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback