Hehe

Många är intresserade av dieten. Men jag tänker inte sitta och skriva ner allt man ska äta osv på bloggen eftersom jag har det på papper. Har inte tiden till att sitta och skriva av allt. Men sök på rigshospitaldieten på google så ska ni få fram en liknande diet. :)

Men VARNING för hunger, trötthet, huvudvärk och frysa mycket. Den är jobbig, och den lilla energi jag har ger jag fullt ut till Wilma. :) På tisdag ska vi iaf till öppna förskolan och då ska hon få leka av sig ;) hihi. Idag blir det stan en stund för att fördriva tiden och för att få ut Wima lite. Kommer dock ta bussen ner eftersom jag inte har nå krafter direkt till en promenad.

Har iaf brors misse här, vet inte hur många nätter till. Men det är faktiskt ganska mysigt denna gång. :) Men vill inte ha katt själv. Synd bara att Wilma är rädd för han..



MIN BEBI! <3

Kommentarer
Postat av: Hannele - mamma till 2 underbara prinsar <3

Svar:

Vad mysigt ^^

2011-01-16 @ 15:18:32
URL: http://mammah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback