:(

Eftersom att det inte går att ladda över bilderna från kameran till datorn så kan jag inte visa er bilderna på när Wilma går själv. Tråkigt :( Vi får se om det löser sig sen på något sätt. Wilma sover iaf sen en timme tillbaks ungefär. Själv har jag tvättat håret och grejat lite. Råkade slumra till typ en kvart på soffan idag vilket gör att jag kommer ha svårt att somna ikväll, så antar att de blir till att vara vaken någon timme till.

Imorgon får vi besök av Karin några timmar, trevligt. Sist vi sågs var för typ 4 månader sen så det ska bli riktigt roligt, och hon har inte träffat Wilma sen hon var 4 månader. Sen ska jag väl bara njuta av att jag är på dag 12 imorgon, dan föredopparedan haha! Var på Willys idag också och handlade lite grönsaker osv som jag kommer laga mat på när dieten är slut. Det blir mycket grytor osv och kommer utesluta pasta och ris näst intill helt i kosten.

Nu blire tven en stund sen sova! :)



Karin & jag för ca 5 år sen ;)

Kommentarer
Postat av: Rosanna

Ska du låna sladden också lr? Fungerade inte din sladd? =)

2011-01-26 @ 07:48:25
URL: http://rossanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback