Emelie i ett nötskal.

Ja, kan ju bara säga att jag är ett stort pucko ibland! Jag har ju suttit och räknat ut när dieten ska vara slut. På fredag alltså, trodde jag ja. På torsdag är sista dagen! SÅ GLAD BLEV JAG. Jag är alltså helt klar innan helgen. SÅ UNDERBART! Dock så oroar jag mig lite över hur jag ska äta efter, äter man mycket så finns risken att man går upp. Men jag klarar de. På söndag kommer jag börja med morgonpromenader igen innan frukost.



så liten och så söt! Mammas fina prinsessa!

Kommentarer
Postat av: N

Tur att det var åt "rätt" håll du räknade fel! Tänk om det hade varit på Lördag ist! ;)



Starkt jobbat av dig!

(Får göra en sån där tur i sommar när jag är helt föräldraledig kanske, även om det inte pågår så länge blir det för kämpigt de dagar jag ska jobba...)

2011-01-24 @ 11:47:00
Postat av: mormor

Det syns att du har gått ner mera!!

Vilken söt prinsessa du har!!!

Puss o kram till er båda!!

Momsi o H.

2011-01-24 @ 18:04:47
Postat av: Hannele - mamma till 2 underbara prinsar <3

Svar:

Jadu..tror att det blir många iaf ^^,

Oj vad skoj! Då kan vi ju åka tillsammans :D

2011-01-24 @ 20:02:48
URL: http://mammah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback