Dag 7 av 13

Jag är alltså på dag 7 nu. Idag var den hårda dagen, ingen lunch och en kopp te till frukost. Middagen bestod av en grillad lammkotlett och en frukt vilket också är väldigt lite. Men jag klarar mig och jag överlever. På fredag nästa vecka så kör jag alltså sista dagen, längtar så sjukt mycket. Ska börja morgonen med en stor smoothie och en portion gröt för att få känna riktig riktig mättnad! :) Sen blir det väl en långpromenad efter de.

Jag är faktiskt inte så trött och hungrig som jag trodde jag skulle vara. Kroppen vänjer sig. Kommer sen att berätta hur mycket jag gått ner efter dietens slut. Går till mamma på fredagkväll nästa vecka och väger mig. Jag förväntar mig inte så mycket. Jag vet att man tappar mycket efteråt. :) Iaf med hjälp av lite promenader. Iaf de jag har att säga är att dagarna bara rinner förbi trots den jobbiga dieten.

Snart är jag iaf klar och jag kommer vara så grymt stolt över mig själv när jag vaknar upp på lördagmorgon nästa vecka!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vore jättekul att få receptet! Ska verkligen försöka mig på den där dieten :)

2011-01-21 @ 21:58:13
URL: http://sandramariewahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback