Vet ni vad?

Wilma har sovit hela natten, första gången det händer! Hon brukar annars vakna ungefär varannan timme. Men inatt sov hon från 21.00-06.00 ungefär. Hon fick flaskan klockan 6 och då somnade hon om till halv 8 och då klev vi upp. Nu sover hon igen :) Mammas stora tjej, så duktig!

Annars då? Jo, jag ska göra mig iordning snart.
Är väl klar om någon halvtimme sen vet jag faktiskt inte riktigt vad som händer. Hade tänkt ta en tripp till söderhamn med Wilma är fortfarande lite halv krasslig så det känns inte som en bra idé då. Vi får se helt enkelt vad dagen har att bjuda på! :)



Kommentarer
Postat av: sandra

sv: Okej :) JAg har precis slutat jobba :)

2010-09-04 @ 17:08:18
URL: http://justlittleme.webblogg.se/
Postat av: Madde

Vad duktig Wilma är :-)Från att vakna ett antal ggr per natt till att sova hela nätter, det är bra gjort :-)



Ebba har sovit hela nätterna nu ett tag, men sen har hon börjat vakna en gång per natt, visst det är inte så jobbigt men ändå. Kan hon inte bara sova hela nätterna igenom :-)



Hoppas allt är bra med er :-) Kram

2010-09-04 @ 21:04:42
URL: http://mamim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback