vad håller jag på med?

Haha, det kan man undra! Vad gör jag egentligen eftersom jag aldrig uppdaterar? De ni ;)
Nejdå, natten som var gick faktiskt ganska så bra. Hon vaknade fyra gånger och mellan 4-5 var hon vaken. Men det gick an iaf :) Halv åtta klev vi upp.

Wilma är riktigt krävande just nu, man kan inte lägga ifrån henne en sekund utan att hon skriker, tänder på g kanske? Vi får se. Men jag fick inte på mig kläder förrän vid halv ett för då kände Wilma för att somna om. Så ja, lite stressigt har det varit.

Annars har vi varit ute på en långpromenad idag, varit hos mamma och haft besök. Daniel och Sandra kom hit och vi kikade på idol och köpte hem mat. Dom käka pizza och jag kinamat såklart ;)

Ursäktar för dålig uppdatering, men så kan det gå när inte haspen är på.




Kommentarer
Postat av: Sara

Otroligt söt dotter du har! =)

2010-09-11 @ 00:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback