Tidig sovdags!

Wilma har precis somnat för natten. Underbart! Vilket betyder att jag snart tänker krypa ner jag också. Behöver verkligen sova :) Men just nu mår jag skit illa :S Har gjort de sen inatt, men jag antar att det är för att jag sovit så dåligt flera nätter irad. I veckor nästan.

Jag har ialf röstat idag, vad jag röstade på säger jag dock inte ;) hehe. Och nu har jag ätit ur nästan alla matlådor här hemma, tror jag har kanske 3 kvar. Jag har inte lagat mat på typ en vecka :) Hur skönt som helst! Men snart är det dags igen och då blir det fylla på matlådorna igen så man kan leva i lyx.

Nej, det blir snart sovdags! Hörs mer imorgon, kramkram :)


Wilma idag :)

Kommentarer
Postat av: Hannele - Snart 2barnsmamma

Sov gott! :)

2010-09-06 @ 21:19:23
URL: http://mammah.webblogg.se/
Postat av: Madde

Jag och min sambo har också börjat gjort matlådor, och sen får vi även matlådor av våra föräldrar, skit skönt :-) Jag ogillar verkligen att stå vid spisen, min sambo med och då är det perfekt med matlådor :-D

2010-09-07 @ 12:03:31
URL: http://mamim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback