Svar på tal

fick en fråga från en tjej som heter Sara som jag tänkte svara på här :)

Hej, jag heter sara och jag är född 92 och är 18 år. Jag är gravid i vecka 6 och ska antagligen göra abort, ska till en kurator imorn. Hur valde du att du inte skulle göra abort?

- Hej! Okej. Jag hade funderingar på abort, eftersom jag stog där med ingenting i princip. Jag gick också till en kurator men jag tyckte inte att det hjälpte faktiskt, jag tog beslutet ensam. Men jag kände att jag aldrig skulle klara av att gå igenom en abort och jag visste att jag skulle klara att ta hand om ett barn ensam.
 
Jag kände mig helt enkelt redo. Tänk igenom det noga och gör som du känner :) Hör gärna av dig igen om hur de gick och vad du valde. Lycka till!

Kommentarer
Postat av: mormor

Hej Emelie!

Det var så kul o mysigt att träffa er!

Hoppas ni har det bra och att du är nöjd med tröjan.

Pussa Wilma från oss och kramar till dig!

Momsi o H.

2010-09-20 @ 19:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback