Sjuk :(

Nu har jag åkt på förkyldningen som Wilma har/hade också. Fan! Jag hatar verkligen att vara sjuk, det är hemskt. Wilma vaknade halv 8 imorse och då tänkte jag "direkt när hon somnar om så går jag och sover". Det brukar låta så, men sen när hon väl somnar så har jag blivit pigg. Så nu sover hon och jag ska snart göra iordning lite frukost och städa upp lite :)

Det är söndag också och det betyder städa. Men inte den här söndagen känner ja, orkar verkligen inte. Så det får bli någon annan dag i veckan. Det var ju trots allt bara 4 dagar sen jag storstädade.

Vad brukar ni göra på söndagar?

Här kommer lite suddiga bilder, har ju kamera på tlf nu så nu kommer nu få mycket bilder här på bloggen ;)






Min söta fina prinsessa <3


Kommentarer
Postat av: Hannele - Snart 2barnsmamma

Krya på dig :)



På söndagar, gör jag dom tråkiga sakerna tvättar och storstädar -.-' xD

2010-09-05 @ 11:10:01
URL: http://mammah.webblogg.se/
Postat av: Karin, Mamma- och fotoblogg

Ååh, barn är så söta när de sover!!! =)

2010-09-11 @ 20:48:49
URL: http://karinochnova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback