Ojoj, idag har det varit full rulle!

Full rulle på mig alltså ;) Började tvätta vid 12 tiden och blev klar 4. Hua, det tog på krafterna att släpa Wilma m.m fram och tillbaka. Sen blev det en riktig storstädning här hemma, ut med sopor, duscha blommorna, damma allt, dammsuga, skura golv osv.

Sen badade jag Wilma och donade. Fick besök till idol och så =) Mys! Klockan 9 slocknade Wilma så jag antar att hon kommer sova ett tag imorgon. Hon var skit trött redan vid 6. Imorgon är det fredag vilket betyder att mormor och H kommer. Då ska vi dit och hälsa på såklart :)


Kommentarer
Postat av: ♥ Anna Olsson - Design, Fotografering m.m

Hej =)

Gud vad roligt, har du msn så lägg till mig så kan vi prata lite där :) [email protected]



annars hör av dig igen så jag vet :)

2010-09-16 @ 22:30:16
URL: http://akolan90.blogg.se/
Postat av: Hannele - Snart 2barnsmamma (bf på söndag!)

Svar:

Hahahaha ;) J kanske skulle göra det åt mig om jag inte tar med min datorn (har ju haft planer på att göra det men ja, återst åatt se vad man hinner)



Tyvärr så låter jag inte vemsomhelst logga sig in på min blogg och gästblogga så där bara ^^, hihi..kan inte min sambo eller jag eller så får bloggen vara tyst fram tills jag kommer hem :D hahaha..

2010-09-17 @ 13:32:01
URL: http://mammah.webblogg.se/
Postat av: Sofia, Mamma till Nowa

Hej!

Har följt din blogg ett tag o tänkte fråga om de inte e för privat enligt dig.:)

Du har ju en lägenhet som socialen betalar om jag har fattat rätt?

Iaf.. Får du nå extra försörjnings stöd? förutom hyran? eller lever ni "bara" på föräldra penningen, barnbidraget o underhåll? :)

Anledningen till att jag frågar e att jag oxå e i samma situation, ensamstående mamma, 18 år och kommer få en lägenhet på socialkontrakt..

Förstår om du inte svarar..:D Har ingen blogg men du kan ju antingen maila eller adda på msn? :D

[email protected]



eehm ja de var de från mig..^^

//Sofia

2010-09-17 @ 18:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback