nu är det fredagsmyyys!

Wilma mår mycket bättre nu! Hon är inge snorig alls och sover som en stock, det behöver hon (jag med). Jag har haft brorsan och Sandra här ikväll, Sandra stannade kvar lite längre. Jätte trevligt :) Just nu sitter jag här och käkar kräftstjärtar och crabstick, mycket nyttigt! Jag har faktiskt inte ätit nå godis än, den ni!

Imorgon får vi se då om jag ska bjuda Sandra och Danne på middag. Sen drar jag nog ner på stan med mamma på kvällen och tittar på nå skit :) Vet inte va det var. Om Wilma är helt frisk :) Har inte så mycket mer & skriva. Ska städa upp lite här så man inte vaknar imorgon med världens röra! Men först lite bilder från idag.




Wilma & jag :)

Sandris och Wilma :)

Jag i soffan, haha. Trött kallas de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback