Friskis & svettis

Förut så gick jag på friskis och svettis. Tränade nästan varje dag och trivdes verkligen med att träna där. Jag har funderingar på att köpa ett kort igen och börja. Dock så kommer jag ju inte kunna träna så mycket eftersom jag har Wilma. Men någon timme ibland finns det säkert barnvakt till och jag skulle verkligen vilja börja igen!

Helst av allt så skulle jag vilja träna måndag, onsdag och kanske fredag. Men så bra blir det nog aldrig ;) Men jag hoppas ialf på att kunna börja igen nu till hösten!



Kommentarer
Postat av: Madde

Att träna låter skönt, men tiden kanske inte räcker till alla gånger. Men du har säkert någon som kan passa Wilma medans du tränar. Och sen att du inte kan träna lika mycket som du gjorde förut så är det ju eftersom du har skaffat dig en familj. Men att träna någon dag i veckan fixar du säkert om Wilma kan vara hos någon annan :-)



Jag vill också börja träna, jag vill få bort allt det jävla överflödiga fläsket innan jag blir tokig, men jag gör det inte? Jag är med på idrotten men det spelar ingen roll för det försvinner inte. Men min sambo är brottare så kan ska göra ett tränings schema åt mig och min kompis, som också har överflödigt med fläsk (tycker hon själv) :-D

2010-09-07 @ 12:09:56
URL: http://mamim.blogg.se/
Postat av: Madde

SVAR:



Jag säger setat :-D Det heter suttit. Du är inte ute och cyklar :-D haha. Jag bor i Norberg :-D haha

2010-09-07 @ 12:53:42
URL: http://mamim.blogg.se/
Postat av: moderfara

skaffa dej ett friskiskort, Wilma har ju mej!!

2010-09-07 @ 15:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback