Ang träning igen ;)

Det har varit en helt okej dag faktiskt. Vaknade vid 9 med Wilma, gick och sov igen när hon somnade om. Klockan 13-16 var vi på mammagruppen. Tog en promenad hem och då var Wilma helt slut. Så när vi kom innanför dörren så slocknade hon direkt, och jag ställde mig och tränade en timme ;)

Det är så fruktansvärt tråkigt så jag vet inte vart jag ska ta vägen. När jag tränar alltså. Vill ha alla tips i världen så det blir roligare. Men det var skönt att få det gjort på dagen iaf så man kan ta det lugnt på kvällen. Ska nog börja med att köra träningen på morgonen istället när Wilma vilar.

När träningen var avklarad så började jag med maten. Torsk, potatis och dillsås. Jag älskar verkligen torsk, skulle kunna sitta och käka de istället för typ godis på kvällen ;) haha. Efter de så var det baddags för Wilmis och sen hopp i säng.

Imorgon väntas stan med Josefin, då ska det shoppas! Sen ska vi väl försöka klämma in en träning på morgonen om inte min förkyldning bryter ut. :)

Kommentarer
Postat av: Madde

SVAR:



Ja det är jobbigt, men det blir bättre hoppas jag. Ja, men du är en mamma som alltid är fin, jag är en mamma som ser ut som en tattare, för att jag inte sminkar mig. Jag har inte krulligt hår, bara lite vågigt här och där som gör att jag måste platta håret :-)

2010-09-30 @ 10:24:10
URL: http://mamim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback