Wilmas pappa

Ni frågar mycket kring Wilmas pappa, och jag ska berätta för er hur det ligger till.
Jag och Wilmas pappa (Johan) är inte tillsammans alltså. Johan har en ny flickvän som är 15 år gammal.
Han har hälsat på Wilma två gånger sen vi kom hem från bb och Wilma blir 7 veckor imorgon. Han tjaffsar om att få deladvårdad (jag har automatiskt ensamvårdad eftersom jag inte är gift med pappan).
Jag tänker inte gå med på deladvårdad förrän han visar att han bryr sig om Wilma och verkligen tar sitt ansvar.
För som pappa har man faktiskt ett ansvar.
Jag vill jätte gärna att Johan ska komma och hälsa på Wilma och jag har sagt till honom att han får vara här hur mycket han vill osv.
Håller mina tummar på att han verkligen kommer ta sitt ansvar som pappa. För Wilma är verkligen värd att ha en pappa som bryr sig om henne, det har alla barn.

En bild på Wilmas pappa tänker jag inte lägga ut eftersom jag inte vill ha nå tjaffs med honom ifall han skulle se den.


Wilma vaknade ialf halv 10 imorse. :)
Det var verkligen skit skönt att få sova ut och sådär. Men nu sover Wilma igen så jag har käkat lite frukost och donat lite.

Någon som undrar hur det har gått med mitt hår?
Jag fick en kommentar igår av någon som heter Olivia och jobbar extra som frisör. Hon tyckte jag skulle ha i en mörkbrun färg och det har jag haft och klippt av alla slitna toppar. Dock så skulle jag behöva raka skallen för att allt de slitna skulle försvinna. Menmen...
Nu ska jag följa hennes tips också att dränka mitt hår i inpackningar, Tack Olivia för tipsen!



Man ser faktiskt att hon skrattar lite på den bilden ;)


Kommentarer
Postat av: Hannele - Mamma till Kevin & Gravid igen

Svar:

Ah men jag tror inte att frisörer tar betalt om du frågar efter lite råd :P hihi..



men såg nu att du hade fått råd av en olivia som var frisör ^^, hihoo..

2010-05-14 @ 12:28:32
URL: http://mammah.bloggplatsen.se
Postat av: Sara 17år, Mamma till Joline 1år & 5mån <3

Hej! :) Jag kom in på din blogg av en slump och jag måste bara säga att du har en fruktansvärt söt dotter :) Kram

2010-05-14 @ 13:18:42
URL: http://saraelinmarie.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag har också jätteslitet hår efter blonderingar och jag brukar göra egna hårinpackningar med olivolja och ägg :P Låter inte jättemysigt men för mig funkar det och håret blir mjukare :) Har i kladdet ungefär en timma och sköljer ur med schampo och balsam. Billigt och bra :D Hihi! Hoppas det går bra med lilla Wilma!

2010-05-14 @ 14:42:43
URL: http://sandramariewahlbom.blogg.se/
Postat av: Lotta Mamma Till Elvira

haha shit, du kommer få en lång flicka!

Fast du är ju rätt lång du också, och så e ju jag och resten av min familj kort ^^

2010-05-14 @ 20:52:59
URL: http://lottamartensson.blogg.se/
Postat av: Olivia Brehler

du, det var så lite så! ;) själv kämpar jag med löshår efter att ha haft hår nästan ner till rumpan men pajjat det med blekningar :p http://i45.tinypic.com/smztzp.jpg - sådär såg det ut efter 2 blekningar, snyggt va? ;) du kan alltid adda min msn eller facebook om du vill ha mer hårtips, har haft alla färger du kan tänka dig och även testat de flesta typer av löshår. Kram!

2010-05-24 @ 21:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback