Uppsala imorgon!

Hejsan allihopa :)
Sorry för dålig uppdatering. Känns som att jag vill byta blogg och börja om helt från början. Men då måste jag ju som sagt ha hjälp med designen :)

Det blev ingen mammagrupp igår, för det blev massa strul när vi väl skulle gå och då orkade jag inte.
Så jag sket i de helt enkelt. Istället åkte jag, mamma, Rosanna, Edvin och Wilma till nå barnloppis. Jag köpe bara saker till Wilma såklart. En solhatt, en rosa keps, skor, nån klänning med shorts och en baddräkt. Dock så tycker jag att det är för tidigt att använda baddräkt. Första året ska dom vara naken. Men den var så söt så jag kunde inte låta bli helt enkelt :) Typiskt mig.

Idag har jag, Wilma, Angelica och Elias varit och shoppat lite :)
Jag mötte henne i stan klockan halv 10 ungefär, dom hade nämligen storrea på cubus. Men den var i en annan lokal och vi missade den helt! Trots att det stog untanför vart den var. Jaja, vi är väl båda lite puckade ;)
Men vi hittade ändå lite saker inne på cubus, jag köpte en rosa fleecedress till Wilma i storlek 68 för 60 kr :) Då har hon något att växa i.
Angelica köpte massa saker till Elias :) Sen gick vi runt där bara och shoppade och käkade lunch på american take away. Men det smakar inte bra där, och köttfärsen såg ut som bajs!
Slutade ialf med att jag kom hem med ett par hello kitty byxor, ett par shorts och fleecedressen som sagt till Wilma. Köpte ett par leggings till mig själv och ett långt svart linne. Sen köpte jag morsdagspresent till mamma för ca 200 kr :)

Imorgon ska vi åka till Uppsala eftersom släkten ska fira min artonårsdag.
Ska bli jätte trevligt faktiskt. Kan vara skönt att komma bort ett tag faktiskt :) Är tillbaka på söndag igen, förhoppningsvis med en massa bilder! :)

Wilma har nog somnat för natten nu, så jag tänker nog krypa ner alldeles snart jag med :) Vi får helt enkelt se.
Hoppas ni får en trevlig helg, det tänker jag ha! ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback