Fullt upp!

Jag har verkligen fullt upp hela tiden så jag har inte så mycket tid för bloggen,tyvärr.
Igår var vi på Hannas artonårsfest, det var skit trevligt! Fick lite avlastning med Wilma också och det tackar jag för :) Åkte hem vid 7 tiden eftersom Wilma var trött.



Hon var så trött så hon somnade sådär xD





Födelsedagsbarnet och Wilma! :)

Sen var Rebecca här och sov kvar fredag till lördag, det var också jätte trevligt :)




har haft en jätte rolig/trevlig helg ialf :) Tack alla för de!

Sen grattis till Jennipher som äntligen har sin lilla prinsessa hos sig!


Kommentarer
Postat av: mickis

rebecca & nellie, ifrån typ tyresö trakten?? man ser inte rebecca så värst bra men nellie känner jag igen..

Var i fredags & hälsade på ungmammagruppen på öppnaförskolan & är 100% säker på att dom var där..

2010-05-09 @ 19:26:38
URL: http://majkiss.blogg.se/
Postat av: mickis

sv: ja glöm det för såg nu att det e ju wilma hon håller i, eller hur? :P men hon va så lik nellie på ÖF

2010-05-09 @ 20:57:52
URL: http://majkiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback