Dagarna springer iväg!

Igår åkte jag och Wilma till Angelica i Sandviken och hälsade på henne och Elias :)
Det var super trevligt! Så sjukt roligt när bebisarna är lika gamla plus att jag och Angelica också är lika gamla :D Perfect.
Vi satt och snackade lite och jag tyckte att Wilma var väldig snäll igår, tur var väl det! Sen bjöd hon på mat och sen åkte vi hem vid halv 7 tiden tror jag :) Vi var hemma klockan halv 8, Wilma sov hela vägen! Tack för det.


En arg Elias! :) Sötaste pojken! Dock så blev bilden suddig.


Min tjej i Elias babysitter :) <3

Idag vaknade Wilma klockan 8. Jag var supertrött, men det får man vara när man är mamma!
Jag gick till Rosanna klockan nio ungefär så gick jag, mamma, Edvin och Wilma ner på stan. Vi var i boulognen också gick vi på stan. Jag hittade tre stycken hello kitty tunikor till Wilma och ett par strumpor och en mössa :) Hon har ju faktiskt namnsdag imorgon ;)



Imorgon är det mammagrupp och då ska vi vara i boulognen. Är det regn så tänker jag inte gå dit, men hoppas vi slipper regn! :)

På torsdag ska jag, Wilma, Angelica och Elias shoppa här i gävle. Vi ska rensa rean! haha närå.
Men det ska bli skit trevligt, hoppas vi hittar något roligt att köpa! Men jag brukar vara duktig på sånt.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: M:et, ung mamma

haha de suddiga bilderna är nästan finare ibland!!!;)

göllungar är dom båda två iallafall!!!

2010-05-26 @ 16:18:19
URL: http://disgustingqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback