Besök av Wilmas pappa

Idag har Wilmas pappa varit här en sväng för andra gången sen vi kom hem från BB.
Hoppas det blir fler gånger!

Har precis vilat en sväng nu eftersom jag gick upp kl 8 imorse.
Blir inte hälsa på på skolan idag eftersom jag ska följa med dom på sudiebesök till nå dagis med funktionshindrade barn imorgon istället. Wilma lämnar jag hemma då med hennes mormor :)
Det tar nog bara någon timme.

Wilma har börjat blivit en mammagris.
Speciellt på nätterna, hon sover på mig hela natten. På min mage. Annars vill hon inte sova, det blir svettigt och man blir inte alls utvilad!
Men vad gör man inte för lite sömn ialf :)

Nu sitter jag och mamma och överväger om vi ska åka till valbo eller inte.
Jag behöver köpa lite nya grejer till Wilma på Ikea. Sen kanske man hittar något annat roligt också ;) Måste ta och fylla på min mobil snart också och fylla på busskortet med pengar. Annars kan jag ju inte ta mig någon vart.
Har ca 1000 kr kvar att leva på fram till den 20 maj. Så jag klarar mig nog allt :) Har köpt upp blöjor och allt så det finns.

Wilma ligger och sover i sin nya hello kitty klänning just nu :)







Kommentarer
Postat av: Lee

Sötnos :D

2010-05-06 @ 21:28:41
URL: http://mammalee.blogg.se/
Postat av: din blogg läsare

vem är det som är pappa?

2010-05-07 @ 10:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback