Svar på tal

Har fått en kommentar från anonym som lyder.

är sandra tsm med din storebror? :O känns inte det konstigt !? skulle jag tyckt ;P
- Ja, dom är tillsammans. Det känns inte konstigt alls! Jag tycker det är roligt att dom är tillsammans och dom passar jätte bra ihop :) Finns inget som skulle kunna kännas konstigt med de.

Nu har jag sett resultatet på mitt hår.
Jag har goda chanser att få tillbaka mitt riktigt blonda hår, men just nu är det blond, brunt och skiftar lite i orange. Men det är inte farligt alls :) Jag är ganska nöjd för tillfället.
Mamma är och köper hårinpackning till mig så jag kan reparera håret någon vecka/veckor innan jag fortsätter min resa till blondheten. hahah.

Jag har bestämt mig nu att jag inte ska följa med till stugan :)
Angelica kommer hit senare, så sover hon kvar. Vi tänkte väl hitta på nå bus, kanske åka och bada eller liknande :) Vi får helt enkelt se vad dagen har att bjuda på.

Men vi ska ialf till Rosanna idag som fyller 24! Grattis!!



Angelica & jag :)


Kommentarer
Postat av: sandra

Meh, inge konstigt ju haha :)

2010-07-05 @ 15:28:38
URL: http://saandraae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback